Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

«Όχι δεν φοβάμαι να το πω. Φταίνε και οι ελληνικές αρχές»

Καλή χρονιά φίλοι και φίλες! Το Εν όπλοις (Ε, να το καλό παιδί) συνεχίζει με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς να δίνει το στίγμα του, «εφ ω  ετάχθη», στα προβλήματα των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, σ’ αυτά που προβληματίζουν το ανθρώπινο δυναμικό τους και που αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στη λειτουργία τους.
Η πρώτη δημοσίευση του 2015 φυσιολογικά αφορά την ναυτική τραγωδία με το πλοίο Norton Atlantic, που συγκλονίζει ακόμα την ελληνική κοινωνία και δυσφημεί τη χώρα μας όσο κι αν οι κυβερνώντες επιχειρούν να τη φορτώσουν στους Ιταλούς. Η τραγωδία αυτή αποκαλύπτει τα ελλείμματα στον τομέα της ασφάλειας και στη θάλασσα –περιοχή ευθύνης του ΥΕΝ και του Λιμενικού Σώματος, τις ευθύνες της διακλαδικής συνεργασίας και φυσικά τις ευθύνες όλων μας όσο καταπίνουμε αμάσητα την προπαγάνδα των συστημικών δημοσιογράφων.
Η ανάρτησή μας είναι αφιερωμένη στα θύματα αυτής της ναυτικής τραγωδίας με την ευχή να σταματήσει εδώ ο μακρύς κατάλογος των θυμάτων της θάλασσας και της ανευθυνότητας εκείνων που παίζουν με την ανθρώπινη ζωή, ενώ έχουν ορκιστεί να την υπηρετούν και να την προστατεύουν.
Αν και η έρευνα για τις ευθύνες δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, εντύπωση μας προκάλεσε η κραυγή αγανάκτησης που εκπέμπουν οι συγγενείς των θυμάτων ή ακόμα και διασωθέντες που έζησαν τον τρόμο και διασώθηκαν την τελευταία στιγμή:
«Όχι δεν φοβάμαι να το πω. Φταίνε και οι ελληνικές αρχές» φώναζε την επομένη της πρωτοχρονιάς μια κοπέλα από τη Θεσσαλονίκη που αναζητά ακόμα το δικό της αγνοούμενο. «Φταίνε και οι ελληνικές αρχές και το τονίζω αυτό», έλεγε και ξανάλεγε εκλιπαρώντας τα κανάλια να κρατήσουν ψηλά το θέμα γιατί αν το πάνε πίσω θα γλιτώσουν οι ένοχοι της ναυτικής τραγωδίας. «Οι πολιτικοί είναι υπάλληλοί μου, εγώ τους πληρώνω. Έχουν ονοματεπώνυμο οι υπεύθυνοι» έλεγε και ξανάλεγε, λοιπόν, αλλά ποιος την ακούει…
Το θέμα είναι τεράστιο από τη στιγμή που υπάρχουν μαρτυρίες για έναρξη της πυρκαγιάς ενώ το πλοίο- σκυλοπνίχτης ήταν ακόμα στην Ηγουμενίτσα και παρά ταύτα συνέχισε προς την Ιταλία απομακρυνόμενο από τον ελληνικό θαλάσσιο χώρο.
Και προφανώς δεν προσφέρεται για κομματική εκμετάλλευση όπως έσπευσε να κάνει φέρελπις πολιτικός που ψαρεύει σε θολά νερά, συσπειρώνοντας γύρω του ανθρώπους από το χώρο των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, «πουλώντας» κι αυτός αγάπη για το κράτος και τις ελληνικές αρχές. Προφανώς αγνοούσε ή δεν τον ενδιαφέρει να μελετήσει την παρακάτω ανάρτηση του Onalert.gr που αδιαμφισβήτητα παρουσιάζει με αντικειμενικότητα τα κακώς κείμενα και η οποία σίγουρα πρέπει να μελετηθεί από όλους τους αρμόδιους. Δεν μπορεί να υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε χώρα κράτος σημαίας και να παρουσιάζουμε τεράστια κενά στον τομέα της διάσωσης. Παραθέτουμε το δημοσίευμα του onalert.gr

 Το σύστημα Έρευνας Διάσωσης σε επανασχεδιασμό με ρόλο πρωταγωνιστή στις ΕΔ
Μετά από την ναυτική τραγωδία στην Αδριατική, είναι ώρα να ειπωθούν κάποια πράγματα με τ΄ όνομά τους. Στην πράξη το σύστημα έρευνας και διάσωσης της χώρας στηρίζεται -όχι τώρα χρόνια πίσω- σχεδόν αποκλειστικά στις Ένοπλες Δυνάμεις. Μπορεί πολλοί να δυσαρεστούνται μ΄ αυτή την διαπίστωση αλλά ποιος και πως μπορεί να αμφισβητηθεί;
Το Λιμενικό Σώμα εξοπλίστηκε με μέσα κυρίως εναέρια ,αλλά όσες φορές προέκυψε έκτακτη κατάσταση, ποιοι κλήθηκαν να “βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά”;
Δεν απαξιωνουμε κανέναν αλλά είναι πλέον ώρα να τεθεί στο τραπέζι της συζήτησης όλος ο Imageσχεδιασμός του συστήματος έρευνας και διάσωσης της χώρας. Το οποίο για την Ελλάδα έχει μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι σ΄ όλες τις άλλες χώρες του πλανήτη για λόγους που είναι γνωστοί.
Δεν μπορεί στα χαρτιά και στα σχέδια άλλοι να έχουν την ευθύνη αυτής της πολύ σοβαρής αποστολής για την χώρα και κάθε φορά που προκύπτει πραγματικά έκτακτη ανάγκη οι ΕΔ να βρίσκονται μόνες στην πρώτη γραμμή της μάχης. Και να αναλαμβάνουν και όλο το μερίδιο ευθύνης αν κάτι πάει στραβά.
Αφού λοιπόν οι ΕΔ έτσι κι αλλιώς αναλαμβάνουν πάντα και αυτές τις αποστολές μήπως θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει μ΄ όλα αυτά τα μέσα έρευνας διάσωσης που διάσπαρτα είναι “παρκαρισμένα” …εδώ κι εκεί. Τα οποία όλα τα πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολύ ακριβά.
Θα πρέπει να δούμε πως όλα όσα διαθέτουμε ως μέσα διάσωσης θα μπορέσουν να αρχίσουν να λειτουργουν όπως πρέπει και να είναι έτοιμα να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Να έχουμε στα χαρτιά έναν από τους μεγαλύτερους εναέριους στόλους μέσων έρευνας και διάσωσης δεν λέει τίποτα.
Κανείς δεν μπορεί να κάνει τον προφήτη εκ των υστέρων αλλά είναι σιγουρο πως αν είχαμε στην διαθέση μας και τα 12 ελικοπτερα Super Puma της ΠΑ και τα έξι Dauphin του Λιμενικού τα αποτελέσματα της επιχείρησης διάσωσης στο Norman Atlantic θα ήταν πολύ διαφορετικά και πολύ καλύτερα. Και ισως να μην αναγκαζόμασταν να παραχωρήσουμε την διοίκηση της επιχείρησης στην Ιταλία. Γιατί μην κρυβόμαστε . Αυτό έγινε…

ΠΗΓΗ: Onalert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.